Tani, ale fajny nocleg we Wrocławiu

Lubimy z przyjaciółką od czasu do czasu wybrać się na jakiś niespodziewany wypad i zwiedzić miasta, w których jeszcze nie byłyśmy. Ostatnio taką spontaniczną wycieczkę zrobiłyśmy miesiąc temu. Pojechałyśmy do Wrocławia, który okazał się pięknym miastem wartym zobaczenia. Wrocław to też świetnie miasto pod względem bazy noclegowej.

Turyści we Wrocławiu łatwo znajdą tani nocleg

bardzo tanie noclegi dla turystówMyślałam, że ciężko będzie znaleźć nam nocleg, w szczególności biorąc pod uwagę, że chciałyśmy znaleźć coś taniego. Okazuje się, że we Wrocławiu bardzo tanie noclegi dla turystów są łatwiejsze do znalezienie niż zarezerwowanie pobytu w jakimś dobrym hotelu. Myślę, że obrazuje to to, że Wrocław jest miastem, do którego przyjeżdża dużo ludzi, i to takich ludzi, którzy mają pieniądze i chcą się zatrzymywać w hotelach dość ekskluzywnych. Bardzo mnie to cieszy. Przyznam, że choć hostel, w którym spałyśmy my był bardzo tani to wcale nie było to najgorsze miejsce w jakim się kiedykolwiek zatrzymałam. Nasz pokój był czysty i miałyśmy osobną łazienkę i właściwie tyle by nam wystarczyło. Tymczasem w cenie miałyśmy zapewnione jeszcze śniadanie (które było bardzo dobre), a w pokoju znajdował się mały telewizor i przyznam, że miałyśmy naprawdę fajny widok z okna. W hostelu tym byłyśmy cztery dni i co naprawdę mi się spodobało, ale też i zaskoczyło to to, że panowała tam fajna atmosfera, taka przyjazna. Nie wiem jak dokładnie to opisać, ale wydaje mi się, że goście i przede wszystkim pracownicy hostelu to naprawdę super ludzie.

Ogólnie wyjazd do Wrocławia bardzo mi się podobał. Hostel, w którym się zatrzymałam z przyjaciółką był naprawdę spoko, jak na to, że był to nocleg naprawdę tani. Najważniejsze dla mnie było to, że pokój był czysty i miał wygodne łóżko, bo nie potrafię zasnąć w niewygodnym miejscu. Pokój nie był duży, ale większość czasu i tak spędzałyśmy na mieście, więc niepotrzebny nam był większy metraż.